פוליגרף

המדריך המלא לאיתור חוקר פוליגרף בהתאם לצרכים שלכם

המדריך המלא לאיתור חוקר פוליגרף בהתאם לצרכים שלכם

על אף כי השאיפה שלנו כאנשים בוגרים היא לנהל חיים עצמאיים ואנרגטיים, ללא אינטריגות על צד ג' כלשהו, המציאות לעתים מפנה אותנו לכיוונים מעט שונים. כאשר הבעל מועל באמונך, האשה נתפסת בקלקלתה או נגנב ממך שיר או פטנט אשר הגית, כנראה שלא תסכים להבליג על כך בקלות. יתרה מכך, ישנם מקרים בהם הקורבן מצליח לתפוס את בן-אמונו בשעת מעשה, והאחרון אינו מוכן להודות במעשה. במקרים כאלו חקירות פוליגרף יכולות לגלות את האמת אותה מנסים להסתיר מכם. חוקר פוליגרף יכול לבצע חקירה מקצועית ולגלות את האמת (כמובן, בתנאי שהנחקר מוכן לכך).

הכר היטב את מקרה המבחן שלך

בעולם חקירת הפוליגרף הפרטית ישנם 2 סוגים של מקרי מבחן:

  • חקירות פוליגרף פרטיות בין בני משפחה או חברים
  • חקירות עסקיות אשר יכולות להוביל לאחר מכן גם להוכחות שיאפשרו פתיחת חקירה משטרתית או ניהול הליך משפטי. במיוחד במקרים של מעילות, ריגול תעשייתי וכדומה.

בהתאם למקרה המבחן, תוכל לקבוע עם איזה חוקר פוליגרף כדאי יהיה לך לעבוד. לכן אנו מציעים מגוון חוקרי פוליגרף כך שנתאים לכם את החוקר הנכון, זה שיגרום לנחקר להרגיש בנוח ויוביל לתוצאות המדויקות ביותר אליהן ניתן להגיע.

הכינו את כל החומר מראש

חקירת פוליגרף מבוססת על שאלות מוכנות מראש, ואפשרות של הנחקר לענות בתשובות של כן או לא בלבד. לכן, על מנת שנוכל להכין את החקירה בצורה נכונה ולכוון אתכם אל השאלות הנכונות ביותר ואלו שיובילו לתוצאות האמת עד כמה שניתן, חשוב שתכינו מראש את כל החומר ותספקו לנו את כל מה שאנחנו צריכים לדעת על המטרה של החקירה, רמת שיתוף הפעולה של הנחקר וכדומה.

אל תצא לדרך לפני שתברר מספר פרטים לוגיסטיים

זמן לקבלת תוצאת חקירה מטעם חוקר פוליגרף ועלות החקירה כולה. לעתים, הן המחיר והן הזמן למימוש התוצאה אינם עולים בקנה אחד עם דרישותיו של הלקוח (כלומר עם דרישותייך-אתה). בדוק זאת היטב באמצעות עיון מקיף בהסכם ההתקשרות בטרם תתחייב למכון ספציפי. אנו מציעים לכם הצעה המותאמת אישית עבורכם כך שתקבלו בדיוק את מה שאתם זקוקים לו.

שתפו:

צרו קשר

מאמרים נוספים

בדיקה לגילוי האזנות סתר

בדיקות האזנה סתר – חוקי או לא? בארצנו הקטנטונת מדברים הרבה על האזנות סתר, שהיו חלק חשוב בפרשיות שחיתות שונות ומשונות. אבל – לא כולם

איך לעבור בדיקת פוליגרף?

בכתבה הבאה ננסה לענות בצורה המיטבית ביותר כיצד ניתן לעבור את בדיקת הפוליגרף, על הצד הטוב ביותר. ראשית נרחיב מעט על מהי בדיקת פוליגרף, מקורה

קבילות פוליגרף בבית משפט

פוליגרף בבית משפט מכשיר הפוליגרף, שהומצא בשנת 1885 ומאז עבר לא מעט גלגולים ושינויים, משמש חוקרים רבים לצורך זיהוי שקרים וגילוי האמת. המכשיר, בהתבסס על